Contactgegevens Wissink Vastgoedonderhoud
Strategie

Strategie van Wissink Vastgoedonderhoud

 

Wij zijn vooruitstrevend. Dat weet u. We stellen concrete doelen en leggen de lat hoog. Maar hoe gaan wij onze doelen bereiken? Wat de strategie van schildersbedrijf Wissink in Twente?

 

Ambassadeurs

Onze medewerkers zijn onze ambassadeurs. Hierbij horen bepaalde bevoegdheden, maar ook verantwoordelijkheden. Enkele keren per jaar gaan wij met onze mensen in gesprek om dit proces continue te verbeteren.

 

Tevreden klanten

Met onze opdrachtgevers bespreken wij vooraf onze procedure. Dit leggen we vast en communiceren we naar onze medewerkers en co-makers. Na afloop van de werkzaamheden leveren onze medewerkers het werk technisch op bij de opdrachtgever.
Meten is weten. Daarom vragen wij na uitvoering van het totale proces iedere opdrachtgever mee te werken aan ons klanttevredenheidsonderzoek.

 

Doelgericht acquisitie

Om onze klantenstructuur te wijzigen gaan we doelgericht het gesprek aan met potentiële opdrachtgevers in de zorg, de overheid en het bedrijfsleven. Dit doen we volgens een vast protocol, waarbij wij onze potentiële nieuwe klanten laten meedenken in de ontwikkeling van nieuwe procedures.

 

De juiste reclame en PR

Voor het vergroten van onze naamsbekendheid stellen wij een apart plan op. Aspecten die hierin zeker naar voren komen zijn het opzetten van een gedegen reclame- en sponsoringbeleid en het consequent uitdragen van onze naam en visie door onze medewerkers op de diverse werken.

 

Inventarisatie bij opdrachtgevers

We vragen opdrachtgevers mee te denken en de mogelijkheden te inventariseren voor een betere bezettingsgraad in de winterperiode.  Natuurlijk moet het technisch haalbaar zijn. Daarnaast speelt ook de aard van de relatie en de mate van samenwerking met de opdrachtgever een belangrijke rol.

 

Terug